Varför???

Varför ge tempen inte med sej trots han fått alvedon.. ??? :O
Bli de ledsen att se han må så här, visa stunder kommer de små energi kickar vilket är bra men andra så håller han på att ramla ihop och kroppen orka inte bära han.:(

Melwin sov 3½timme middag idag, trodde feber skulle ha lättat något med ICKE, den låg i samma temp då han vakna som när han somna.. :(
Lite middag fick jag i honom, en potatis bulla bättre än ingenting.

Nu sover han sött för natten, innan han la sej så lekte han i vatten i badrummet som han gilla och göra så blev han lite busig och fick för sej att springa då for han på öronen och rev sej i panan lite. Men de verka inte som han gjorde illa sej speciellt mycke men han blev JÄTTE JÄTTE rädd.

Innnan läggning såg vi på play houes disney, han satt hela 40min i min famn och myste de händer bara då han är sjuk...
Jaja.
Nu ska jag poppa popcorn och lägga mej och se tv, darling se Timrå-HV71...



Kommentarer
Postat av: Anna

ipren kan funka bättre! :-) testa det!

2009-03-11 @ 19:36:24
Postat av: Jossan

Kan vara så att han blivit imun mot det då han varit sjuk mycket den senaste tiden, prova byt till Ipren ett tag istället och se om det hjälper..



Vi hade samma problem med Pontus när han var liten och var mycket sjuk en vinter...

2009-03-11 @ 20:18:28
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0