Våren... <3

Är de sant att våren kanske anlent till SUNDSVALL.. ??
DE vore i sådanan fall finemang..
Men trots detta glödje rus jag känner inom mej i kroppen så vet jag ju att de kommer komma några bakslag.
Men jag hoppas verkligen inte de, för jag vill ha VÅR NU... :-D

Allt känns så bra lixom, glädjen att sommaren är på ingående, barnen få hoppa i vatten pölar, ha en tunnare overall på sej och komma in jätte skitiga...
De är livet för små barn de.

Solen lysser rätt in i vardags rummet nu och de är så underbart.
Idag 05.10 då lillen kom in till oss och va klar pigg så stod tempen på -1 grad bara nu är de +0,5.
Tänk vad underbart.
De kommer bli en JÄTTE fin dag idag, så vi ska väl gå ut och leka på förmiddagen och ha mysigt.

Sedan så när älsklingen min ska sova önska jag att jag kunde gå ut och gå men jag vet att jag bara få så oerhört ont.
Så jag få nog helt enkelt stanna inne.. :(
Önska jag kunde få gå och gå i de fina vädret men icke..

Nu bli de bus och lek här..
Älsklingen ska fara på jobbet oxå..

Älskar min familj

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Här verkar våren vara på g oxå =) & jag sa ju att snön skulle var borta tills jag fyllde år & så blir det nog ;-)

2009-03-19 @ 11:16:50
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0