Vagn diskution

Ja här hemma är diskutionen het, nästan så jag blev arg förut.. :(
Micke tycker de är både ok att skaffa syskon vagn fördelen är ju att jag Aldrig behöver känna mej låst.
Men så är de ju så och de ha han ju rätt i frågan är HUR LÄNGE kommer han vilja åka vagn.. ?
6mån till 1½år eller.. ?
Ja de är svårt att sätt P på vad som gäller för just Melwin.
Visst lite då och då kommer han absolute vilja åka vagn, men jag kommer ALDRIG själv kunna gå på längre prommisar om jag inte ha syskon vagn då måste jag alltid invänta någon som kan dra Melwin i sin vagn eller så måste jag ha be bis i bärsele och Melwin åker sin vagn.

Ja samtals ämnet gå fram och åter.. :O

Jag känner så här, vi säljer Brion och Scooter och köper en syskon vagn och när Melwin inte vill åka så mycke mera så säljer vi syskon vagnen och köper en sittvagn med fullt liggläge som bebis kan han och vill Melwin åka vagn så ha vi en stå brädda han kan stå på och så ha vi kvar brio sittyn som han kan ha när vi ska ut på längre stäcker som typ selånger med mera. (varför vi inte kan behålla någon av brion och scootern är för att vi ha inte dom försvaring möjligheterna plus att varför ska vi ha en massa vagnar stående och samla damm för)
Då kan ju mitt sällskap/micke/mormor/farmor m.m. vem de nu än jag är med dra Melwin i sin eller bebis så dra jag en av vagnarna svårare än så är de inte..
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ varför är karlar så tjurig... ???-hihi..

Micke ha i allafall sagt ifrån Phil and Ted på stort och varför kommer en motervering på.
Han tycker inte om att bebis ligger nära marken och att den ligger så passa instängd där nere.
Jag känner både ok.
Sedan så känner jag nackdelen att jag vill ha min bebis emot mej och se den och de kan man i tillexempel babytravel.
Jaaa.. allt är så svårt..
Jag tycker även phil and ted är en bra vagn för oss liten och bra för dom som bo i lgh.
Men vi få se hur denna diskution sluta.

Micke tycker någon av dessa vagnar.
Jag gilla denna bäst:


Mickes andra val är

Urban jungel

Planerna kan ändra 10 ggr här hemma..

Kommentarer
Postat av: G

Jag skulle ta och behålla Brion, annars kan du ju aldrig gå ut med den nya utan syskonvagnen t ex då Melvin är på dagis. Eller om ni vill ta varsin vagn på Birsta eller så, för syskonvagn är ju så klumpigt.



Jag skulle också köpa en vagn med fasta framhjul. dels känns det mer stabilt, man behöver inte parera på raksträckorna samt att det inte fastnar en massa grus i de små hjulen.

2009-03-15 @ 19:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0