Ute mys

Vi gick vi efter 9 så skönt ute..
Solen skinnrt + 7 grader i skuggan och de är underbart VÅR väder här i Sundsvall.
Melwin ha gått och gått och gått.
Vi gick till en lekpark och där gungade han och sedan blev de rutchbana och klättra i nån ställning.

Melwin ha verkligen njute.
När vi lekt klart gick vi på ICA för att köpa en lunch till mej, de blev en sallad.. MUMS
På vägen hem fick han åka vagn och jag satte ner han utan tutte och snutte.
Vad som jag upptäcker då jag kommer hem sitter han rak i ryggen och sover utan tutte.
Så de va bara dra på han vantarna och låta han sova.

Go knoppen vi ha busa hårt tydligen.. :D
Nu han sover på tom mage och han få väl sova nån timme och äta lunch sedan

Nu äter jag en god feta ost sallad och njute av egen tiden.
Gud vad livet är på topp nu.. :D
Älskar min familj jätte mycke och så skönt att våren är HÄR...


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

skönt med vår =)

2009-03-17 @ 11:58:00
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0