Underbara förmiddag

Ååååååååå, nu stråla de hög musik genom högtalarna jag känner mej glad pigg och lycklig.
Älsklingen sover sött, min älskade Sambo stå i duschen för att göra sej fräch till vårt besök som nalkas inom 1h 15min.. :D
Dom som känner mej väldigt väl vet hur hög musik de stråla ut genom våra högtalare.. :)
De är livet musik de gö mej så lycklig.
Sitter och lyssna på massa gamla godingar som Moonligth Shadow och sådana kung musik..

Nu ska jag snart hoppa in i en duscha jag med och försökt få till ansiktet lite men de är inte lätt hahah..
Åldern ta ut sin rätt..

Älskar min familj älskar mitt liv allt är för underbart.
Bebis kicka torbjörn när Musiken spelas högt genom högtalarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0