Tvättmaskin

Jävla skit, vår jävla tvättmaskin är TRASIG.
Den läcker vatten ut luckan så de droppa, de upptäckte jag nu ikväll då jag skulle dursch och maskinen gick.
Faaan de är någonting jämt, plånboken ska stå öppen för ALLT..
Bläää

Jaja, Lille man sover sött för natten innan läggning så myste vi framför playhouse disney med ostkrokar.. :)
De gillade han, men jag tror vi måste inskaffa en fotölj åt Melwin som han kan sitta i själv för i soffan bli de bara bus och spring och sedan kan de vara mysigt att ha en egen fotölj att mysa i oxå..

Älsklingen min är på travet och jag sitter här, efter travet ska han hämta pappamorfar som kommer med tåget..

Lite bilder från vår kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0