Trött Söndag

Idag är jag trött som en gris, Melwin vaknade vid 23.15 igår kväll så ledsen och snorig va han och svårt och andas oxå.. :(

Jag gick in till min skatt och krama och pussa på han men han andades verkligen tungt så jag tog med han in till oss.
Vi låg där, Melwin vred och vände sej hela tiden kunde inte komma till ro, stackarn.
När han lix väl somna så vakna han flera ggr i timme pga, att de täppte igen i näsan och att han va så rosslig så ojojoj.
Vi testa ge han näsdroppar, men så fort jag försökte få i han de så for de ut så de va ingen idé.

Jag ha inte sova många minuter i natt, Melwin ha sove skapligt trots sina besvär men jag ha vare vaken mer eller mindre hela tiden.
Titta så han andas, och när han vakna försökte torka runt näsan och fått han att dricka vatten.
Jag är som en tras docka idag, de känns i hela kroppen.
Min rygg och fogar gö sej påmind och mycke SD ha jag nu till morgonen men de är väl för att jag ha sova konstigt i natt och hållt på böka hela natten typ.

Idag vet jag inte vad e bli, bli nog mest lugnt och mys här hemma.

DETTA ÄR JAG IDAG:D

Skulle ha vare på stan en snabbis men vi få se.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0