Trots åldern

De ha Melwin kommit i nu.
Allt som ha vet är ajaj, gö han tio gånger och ta man han därifrån så bli han arg och ledsen.
Få han inte som han vill springer han iväg gömmer sej hitta på ett nytt hyss eller så gå han ifrån mej lägger sej på govlet och fjant gråte.
De är så rart med denna ålder.

Få han inte de han vill ha så börja han grina och skriker på en gång.
Jag är konsekvent och säger nej Melwin få inte ha den där m.m. 
Då bli han arg och skriker rätt ut och tror de hjälper och att han få sin vilja igenom.
Men de få han tyvärr inte.

När han tjura ett tag och vare arg länge få han dåligt samvete som de verka kommer och myse och kramas.
Förut så lekte vi med bilbanan han fått av Elika m.familj så leker han fint med bilarna sedan dra han snabbt som attan upp på sängen och ska klättra på Mumin stolen som han vet att han inte få.
Jag säger snällt ajaj men lyssna han tror ni han skratta åt mej, jag försöker att inte bli charmad vilket man inte kan mot stå att bli.
Men jag håller tillbaka och visa de inte.
Jag säger åt han och då bli han ledsen.
Springer iväg lägger sej på golvet och fjant gråte ingen..

Tänk att de finns dom som är 1år och 5månader med sån trots.
Men förhoppningsvis bli de lättare med tiden.
Men de hör till trots och massa hyss..

Trots att han trotsa älskar jag denna lill kille otroligt mycke.
De värmer i mitt hjärta att se han göra hyss, de är så klart både ok.
Jag älskar denna älsklingen kille mer än allt annat..

Nu sover han på balkongen, han va så trött så han orkade inte med någon lunch.
Va nog blandad trötthet och trots nu innan han somna. ...




Här ha vi måla till morgonen visst är han vacker och duktig.. ??

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Haha... Busungen. Elika är oxå lite trotsig... Så fort hon inte får göra något för Ali så kommer hon till mig & låtsas grinar ;-)

2009-03-16 @ 12:43:47
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Sara

Vänta bara tills 2-års trotsen kommer. Då sliter du ditt hår ;-)

2009-03-16 @ 19:41:58
URL: http://guldbrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0