Tråkigt väder

Fyyy varför är de så skit väder hela tiden för, idag är de dimmigt som attan här -2 grader och blääää :(
Jag vill ha vår, slask, sol och ut knoppande träd som dofta gott..
Men de lä dröja som de verka.

Inatt ha de gått skapligt för lillen i sitt rum, somnade vid 19.30 sov till 03 dom kom han in och ropa mamma.
Micke tog han och la ner han igen och han somnade ganska snabbt, Micke låg ungefär 20-30min med han i sängen sedan kom han in igen.
Vid 5 kom han in till oss igen och ville inte sova mera, så trött va jag.
Så älsklingen gick in och försökte få han sova.
Men vid 05.30 så klev jag upp och tog ansvaret vi låg kvari sängen till 06.30 då ville Melwin leka..

Nu ha vi nyss fått lite fika i magen sedan ska kommer nog mamma hit och vi ska åka på kultis med barnen och låna böcker samt leka lite.. :)

Ieftermiddag så ska jag iväg och lämna ny urin odling på VC här på skönsmon så de bli ingen sång för oss..

Ha en bra dag.. :D

Nu tll morgonen så fick Melwin tag i sin Mina första År bok och där satt de ett kort på Melwin och hans vän Emin.
Då säger Melwin Titta titta jag säger de är Emin vet ni vad han säger Eeeee.
Jag blev helt rörd och tyckte de va så gulligt.
Han saknar nog sin vän jätte mycke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0