Tidig morgon

04.50 vakna Melwin imorse vi ha vare uppe sedan 05.55 man kan ju inte kliva upp mitt i natten/morgonen inte...
Han kom in till oss vid 01.11 och ville sova med oss och då somna han på en gång och sov till 04.50.
Idag är man dööö trött igen, jag som ha en hel del att göra idag..

Men de är bara försöka hänga med och fatta saker och ting.
Melwin är ny tempad och då låg den på 38,4 så jag hoppas den vill ge med sej nu, han ha inte fått någon alvedon pga. att jag hoppas kroppen hans klara av att kämpa mot tempen själv.
Men jag ska hålla koll på tempen och stiger den så bli de en supp i rumpan.
Melwin är inne på sin 3:dje dag med temp idag, de kanske är en 3-dagars feber.

Några utslag ha jag inte sett men de bruka väl komma 3:dje dygnet tror jagg att jag läste.
Men de behöver inte vara de heller.


Melwin bli hemma när jag ska på förskolan och göra studiebesök, de kommer kännas konstigt att gå dit själv utan barn och vagn.
Hade jätte gärna vilja ha med skatten men ha han feber så bör han inte gå på dagis och hälsa på.
Bättre att han bli kry...
Mamma/mormor ska komma hit och vara med Melwin den stunden jag är borta -Tack mamma för du vill ställa upp men du är för underbar..



Kommentarer
Postat av: Mickan- Mamma till Noel

Det är aldrig kul med feber. Hoppas verkligen att febern inte blir lika hög idag. Då ska vi ringa till BVC och höra med dem!

Hoppas Melwins feber inte blir högre idag!

Krya på dig Melwin!



Hoppas besöket på förskolan går bra!

2009-03-13 @ 09:35:35
URL: http://mickaann.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Hoppas att det gick bra på dagiset. Snällt att mamma din kunde ta Mewlin.

2009-03-13 @ 11:25:56
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0