Tiden går...

Min graviditet - BF Lör 20 jun 2009

Uträkning utgår från dagens datum: Sön 29 mar 2009.
Din graviditet startade Sön 14 sep 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 28 sep 2008 (ägglossningen).
 Du är på dag 197 av 280. (70,4%).
Du är i vecka 29.
Du har gått 28 fulla veckor och 0 fulla dagar (v28+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 20 jun 2009
Du har 83 dagar kvar till beräknad förlossning.

Ja de kan man verkligen säga den gör.
Tänk idag gå jag in i vecka 29.
Huva de bara springer förbi.
Vi längta så otroligt mycke efter Melwins älskade lillebror vårt andra bra vår lilla bubbla. De ska bli helt underbart att få bli mamma igen, och få uppleva bebis tid på nytt.
Bebis tiden med Melwin glömmer jag ej den va så mysig och underbar, jag hoppas och tror denna kommer bli lika bra.
De ska bli så mysigt att få ett älskade syskon till Melwin, att bli 2barns mamma känns som jag måste vara lyckligaste i världen.
Melwin är ett riktigt mirakel barn kan jag säga efter minst 2års vänta början på utredningar med mera så blev ändå Melwin till på natuligt sätt.
De är helt ofattbart.
Och att jag ska bli 2barns mamma trodde jag ALDRIG, jag sa flera ggr till Micke vi ha fått vår chans nu och fått vår älskade Melwin vi få aldrig någon mer  chans att bli med barn och få syskon till Melwin.
Men de lyckades vi med.
Vi är stolt och lycklig över att vara mamma och pappa till vårt mirakel barn Melwin och få bli föräldar till en ny lillen kille som kommer i sommar.

Den kärlek jag känner till denna bebis redan gå inte att beskriva, den är så underbar.

Jag må för övrigt ganska bra, SD fortsätter sitt liv.
Förvärkarna kommer och gå men dom kommer inte alls lika ofta nu vilket är ett JÄTTE bra tecken. Foglossningen bli värre och värre ska se om jag kan få komma på någon form av vatten jympa och akupuktur (TENS om jag minnsrätt).
För de gö så ont.
Ryggen lever sitt egna GRAVIDA liv som den gjorde med Melwin önska jag kunde få ta värktabletter så jag kunde leva normalt med de gå inte.
Alvedon är min vän dagarna igenom, jag försöker att ta så lite så möjligt dom dagarna vi mest vila och myst ha jag inte behöva tagit än enda visst känns de då men jag tänker på bebis att de inte är så bra att äta värktablett på värktablatt.
Men min BM och läkare vet om min situation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0