Tack för idag..!!!

Nu ha mitt underbara besök vare här, 2 underbara bebisar ha vare här och hel snäll va dom.
Jag blev verkligen kär i både Saras och camilas små liv.. :D
Dom kom vid 10.15 och for nu..
Vi ha surrat och fika en hel del.

Melwin blev inte speciellt avis när jag höll Saras bebis bara lite men han fick vara med och klapp så de tyckte han va mysigt.
Mest intressant va Saras bilstol till lilla Emil.. :)
Både Kian och Emil va 2 jätte snälla söta bebisar.

De är så enkelt att umgås med dessa underbara mammor och deras barn, nu ska jag pallra min röv upp till matfors och hälsa på dom bara.
De vore JÄTTE trevligt och mysigt.

När jag ha snusa på både kian och Emil så fick jag verkligen längtan efter bebis nr 2.
Min lill kille blev verkligen stor när dessa sötnosar kom idag.
Melwin ha vare som en ängel under hela besöket som alltid. Vare fram kika på små bebisar och så.

Nu vill jag träffa min lilla bebis i magen Melwins lillebror ***...
Han är verkligen efter längtade av både mej, pappa & Melwin.
Jag tror verkligen Melwin kommer tycka de bli JÄTTE roligt att få en lillebror att pyssla om.


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

vad mysigt med bebis besök :-)

2009-03-27 @ 08:02:53
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0