Söndag



Idag så vaknade vår underbara prins 05.20 trött som man va så myste vi fram till 6.
Sedan klev vi upp och busa.
När klockan närma sej vid 9 duka vi frukost och väckte huset.
En trött pappaälskling sov och en trött pappamorfar sov.
Men dom klev upp och fika med oss.
Sedan lura vi ut dom i blåsten på bus och lek.. =)
Melwin uppskattade verkligen de.. :D

När han gungade ute så höll han på somna i gungan för han slappande av så mycke.
Så vi gick hem över och då gjorde vi lunch.
Sedan la jag han i sin säng och idag tog de endast 10min så sov han SÖTT..

JAg sitter på MSN surra med syrran Fanny och kika runt lite.
Ieftermiddag far pappa till timrå till mina syskon sedan så åker han hem till gävle ikväll vid 20.28... :)

Lite pix från dagen.. :




Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Vad skoj med besök =)

2009-03-09 @ 15:59:28
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0