Solen

Nu är solen här igen, men snö ha vi och kall grader.
Men ett stort plus är ju den underbara solen så klart.. :D
Idag ska jag/vi bege mej ner mot CITY och shoppa regn kläder.

Troligen bli de Bamse från Lindex men vi få se.
Jag ska i allafall gå ner pga. att jag ha så ont i ryggen och måste röra på mej och få jag förvärkar och Sammandragningar åf jag TYVÄRR ta de för ryggen är jätte ond idag och ska jag klara av dessa 12 veckor som är kvar så måste jag gå.
Tyvärr..
Min Bm ringde igår jag sa berättade läget för henne hon tyckte jag både skulle gå och inte.
Jaja. vi få se hur de gå.
Jag gå imin takt ner så då borde de gå och fungera de inte hela vägen så finns de busshålls platser över allt så då är de bara invänta första bästa bussen.. :)

Vi ha nyss fika Melwin åt Fil och banan och jag mackor och mjölk.
Melwin vill ha fil varje morgon och en macka.. Go knoppen..

Nu när jag sitter här och surra med jossan på msn så ser melwin på musses klubbhus och bebis kika på som tusan. Såg nyss en liten fot komma ut.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0