Snö/Regn

Att titta ut idag gjorde mej deprimerad mer eller mindre.. :(
De är snö blandat regn, uscha va besviken jag bli.
Men bara in se våren dröjer nog bra länge inte förens efter påsk så kommer nog våren på riktigt.

Idag hade vi planer på att åka ut och vara ute grilla korv och mysa, men de bli ingenting av med den saken i detta blää väder.
Vi ska nog åka på birsta och shoppa, jag ska köpa säng kläder till bubblans säng.
Kanske stanna till på drakborgen och ge Melwin egen kvalitets tid med mamma och pappa.. :D

Lill prinsen min ser på Disney channel(playhouse)

Idag är jag riktigt trött känner jag, skulle kunna somna på 2röda igen men ska brygga några koppar kaffe och äta en macka så jag bli piggare.
Nu bli de fika sedan mys och gos med prinsen innan vi ska väcka pappa hans.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0