Sidsjön...

Vid 08.45 packa vi in oss hela famljen i bilen och brumade mot sidsjön.
Melwin behövde ut och få frisk luft och jag oxå.
Efter dessa sjukdagar inne för oss så va de väl behövligt.
Jag och darling skulle gå runt och Melwin åkte pulka.
Vi gick i väldigt lugn takt pga. att jag ska ju egentligen inte vara ute och gå.

Men jag kände jag Behövde komma ut för de är jobbigt att vara inne i flera dagar..
Melwin uppskattade verkligen vår utvistelse.. :)

Han njöt verkligen i pulkan..
När vi gått runt klart vilket tog ca 1 timme så stannade vi vid fåglarna så Melwin gick mata dom.
De uppskattade han, men tror ni han ville göra själv nej nej roligt när pappa gjorde de och han fick vara i min famn.. :D

Go klimpen.
Nu är vi hemma, nyss ätit lunch blev en hemma gjord pasta sås på fläskfilén jag hade klar stekt i frysen sedan förra helgen, matlagnings grädde, champinjoner och lök.
Massa kryddor och vitlök så klart.
De serverades med pasta.. -mums vad gott de va.
Melwin åt 2 portioner trots han va TRÖTT...

Nu sover han ute i sin vår overall, de är 8 plus här och solen skinner en mysig mars dag.
Hoppas våren kommer på riktigt nu.. :) jag längta..
Älsklingen ligger och vila han med pga. huvudvärk.. :(


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Mysig dag :-9 Här är det + grader men ingen sol.. :-(

2009-03-14 @ 12:20:52
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0