Sandra och Wille

Ja hos dom ha vi vare idag, Sandra är ju världens underbaraste vän som hämtade mej och Melwin vid bussen.
Så jag slapp gå och få massa SD och förvärkar.
Tack älskade vän.
Vi for och handla lite grejer och hon tanka bilen innan vi for hem till lilla Wille.

Där va hennes syster Emelie och Willes pappa Daniel.
Vi packa ur oss ur bilen och gick bort en bit fårn gården där barnen fick leka.
Vilken  dom gilla, när vi vuxna ville gå hem för att äta lunch ville dom inte de.
Wille rymde så Sandras syster Linnea fick hämta han hela tiden. Busig pojke..
Melwin han skulle gå så han gick med Willes kärra med leksaker och höll Willes moster i handen.

När vi kommer hem till deras mysiga hem så skulle goa Sandra bjuda på Lunch så vi fick goa makaroner och korv. Mums vad gott de va.
Melwin åt som en häst men Wille ville inte ha..
Så han fick en burk.. :)

När barnen ätit så la vi ut dom för sovning.
I ugnen stod en god annanas paj som Jag hjälpte sandra att sno ihop medans hon laga lunch.

När barnen somna så bjöd hon på pajen och glass.
Mums vad gott de va.
Innan barnen vakna så visa hon sina Mary key produkter för mej.
Vilka underbara grejer, synd man ha så mycke utgifter nu annars hade jag köpt allting för dom tusen lapparna de kosta.
Men ha inte råd nu.
Men en brunkräm blev de allt.
jag är nöjd, sandra prova ut en bra på mej så de känns Jätte skönt.. :)

Micke älsklingen hämtade oss vid 15 tiden då for vi till Melwins farmor som ville bjuda oss på Pizzaa gud vad gott de va.
Tack så mycke för den goa pizzan..

Nu är vi hemma, lillen sover gott men tog tid i kväll han som alltid somna själv men inte ikväll så jag fick sitta hos han ca 20min sedan kunde jag tassa ut.
Vet inte vad de va.

Vi ha iallafall haft en kung dag med Wille och Sandra och jag hoppas dom kommer till oss i Veckan och leker.
De är jätte mysigt värder ut så skönt..


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Vilken härlig dag!

2009-03-20 @ 10:39:51
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0