Regn kläder

Ja vi är ute efter regnkläder.. !
Ha hört från 10000 håll att dom är bra, dom är mindre bra och allting.
Ifjol hade Melwin ett par bamse regnbyxor men jag tycker jag inte fick nån kläm på dom för dom användes så lite.
Så nu vill jag gärna veta av er mammor/pappor/mormor och farmor som läser min blogg.
Vart köper ni regnkläder till era barn/barnbarn.. ?

Vad kosta dom och är dom rymliga i stl.. ?

Nu vill jag ha tips oh idér angående regn kläder för de är en svår fråga tycker jag.



Kommentarer
Postat av: MM

Till Edvin hade jag regnkläderna från H&M ! (ser ut som byxorna längst ner) och dom tycker ja funkade kanon !! Dom är ju inte allt för dyra heller ! Kommer inte ihåg hur dom va i storleken, men det är ju bara å testa sig fram ! :) Dom finns i färgerna marin, röd & rosa. Regnjackan kostar 198:- Regnbyxorna kostar 249:-, sen finns det fleecefodrade "regn-tumvantar " för 129:- (enligt hm.com) . Det är vad jag kan rekommendera iallafall ;)

2009-03-23 @ 18:40:21
Postat av: Jossan

Didriksons som vi köper på handelshuset, oslagbara !!

Pontus har haft dem i alla år och nu har vi köpt Lilys första par också =)



Vi köper både fodrade och vanliga i endast galon...

2009-03-23 @ 19:23:19
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Ida Backéus

Hej!



Vi har provat en hel del faktiskt, i år kör Tindra med didrikson o Theo med bamse.

Bamse tycke jag e bra, lite kraftigare o går inte hål lika lätt som tex hms gjorde :D

Didrikson har vi aldrig provat förr men har hört att de e bra så vi testar :D

2009-03-23 @ 19:45:57
Postat av: Anna

Vi kör på bamse vi oxå. Har inte så stor erfarenhet men så långt är dom jättebra :-)

2009-03-23 @ 20:03:59
URL: http://edar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0