Regn kläder

Japp nu är de köpt.
Mamma ska betala regnbyxorna och Ev. jackan hoppas hon köper allt.
Jag for ner idag provade och handla och tur va de, för de fanns bara i st kvar i stl.
Vi köpte i stl 92 pga. att de skilde endast 3cm mellan 86 och 92 så de va lika bra att köpa så han förhoppningsvis kommer kunna ha till hösten.

Sedan gick jag förbi Twilfit och där hade dom utförsäljning jag hittade en amningsbh för endast 20kr skulle ha kosta 249kr sedan så köpte jag en vanligt bh den betala jag endast 50kr för och skulle ha kosta 349kr..
Så jag ha gjort riktiga kapp idag.


DESSA Regnkläder äger Melwin.. :D

Sedan så ha  jag hitta en vår jacka som Melwin ska ha till vardags och så.
Vad tycker ni.. ?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror ni köpt jättebra kläder. Vi har nämligen likadana fast i andra färger. Tror de är toppen :-)

2009-03-24 @ 20:01:06
URL: http://edar.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Härligt med regnkläder =)

2009-03-25 @ 17:23:09
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0