Orolig

Melwin fortsätter och ha temp, nu på dan låg den som mest på 39,4 och då fick han alvedon.
Jag ringde BVC och fråga om hans temp för han ha haft feber så mycke senaste tiden men de är vanligt.
Catrin trodde de va en tre dagars feber så vi få väl avvakta och se.

Mammamormor kom förbi med present åt sötnosen, han fick hockey klubbor i mini form och lite köks grejer. :D
Snällt hon ville muntra upp sitt sjuka barnbarn.. :)
Gulligt gjort mammamormor du är BÄST,, Älskar de...

Melwin orka leka lite då hon va här.
Innan hon kom gjorde lillen och jag muffins han hjälpte till i den mån han orkade, de är klart att orken inte va så stor när man ha hög feber men han va så duktig.
Älskade son.

Jag känner mej så hjälplös att se han så här tagen av febern jag hoppas den ge med sej.


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

gott med muffins =) det syns på bilderna att han är hängig.. :-(

2009-03-12 @ 12:12:41
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0