Myskväll

Efter maten så fick Melwin en glass som efterrätt.. :D
Jossan tipsa mej om Laban glass som finns att köpa på ICA.
Jag ha sökt över allt på alla ICA butiker runt om här i stan, va på ICA i matfors igår här hemma kvantum i Nacksta med mera men inget resultat.
Så idag bestämde jag mej för att åka på ICA Maxi och där hade dom.
Dagen kändes räddad för mej för jag tyckte dessa glassar verka bra för dom små liven.

När han fick den blev han helt galen och när jag öppna den och skulle ge han den blev han helt till sej.
Jag sa åt han att han endast fick äta den i sin fotölj i v.rummet så ni kan ju gissa vem som sparng dit.. :)

Han åt som ALDRIG förr och jag tror aldrig han suttit sitt så länge någon gång som idag när han fick glassen.
Den uppskattades verkligen.
När han ätit upp den så springer han till frysen och säger öööööööööööö vilket menas att han ville ha mera.
Men icke de fick han inte.
Han va så sött när han åt sin glass pinne helt lagom storlek va dom oxå.

Vid 17.45 hoppade vi i badet och de va så skönt min förvärkar avtog en hel del och så de va skönt.
Vi bada fram till 19 sedan va de dax att palla sej ur badet och göra lillen klar för nattningen.. :D
Han va så sött, han ville försöka borsta sin tänder själv och de gick inte så bra men de kommer med tiden.

Nu sover han sött, så sött va han när han somna.
Jag sa mamma älskar dej älsklingen och så pussa jag han på munnen innan han fick vällingen vet ni vad han gö.
Sätter sej upp krama om mej hårt och pussa mej på munnen..
Sedan så klappa han magen och sedan lägger han sej ner och få sin välling flaska.
De är så mysigt att natta lill älsklingen min.

Nu ska jag ladda inför let´s Dance.
Först ska jag slå in mamma/mormors presenter för hon fyller år på Söndag.
Så de är nog bäst jag gö de..
Imorgon fyller Syrrans pojkvän och Jossan fyller oxå år..

En underbar bild på en glass prins.. !!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0