Mys

Idag kom hjärtat hem tidigare, vid 15 va han hemma och de va mysigt.
Vi lekte inne på söts rum och hade mysigt.
Jag gjorde lite middag, mina grabbars Favvo rätt kebab ris och tatziki.. :D

När vi käka la vi oss alla 3 i Melwins 90 bredda säng och myste. Trångt va de och en mysig son låg uppe på oss och kunde inte ligga still.
några kickar i magen fick jag men men, så är de ju.
Vi låg och kramdes och myste en bra stund.
Sedan blev de bus och lek på golvet.

Innan nattningen så såg vi på Playhoues disney och sedan Melwins farfars häst som starta på Östersund idag.
De gick som väntat-bläää :(
När vi sett klart travet på datorn så bada jag go knoppen, han busa tok mycke i vattnet jag lbev blöt haha..
Go älsklingen min.

Nu sover han sött jag ska lägga mej i sängen och se våra bästa år och äta paprika tror jag.. :D mums.
Sedan bli de tidig kväll i kväll eftersom Melwin vakna tidigt imorse igen.. :O

Melwin i sin fåtölj


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Han ser ju ut att gilla den :-)

2009-03-09 @ 19:46:10
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Mickan- Mamma till Noel

hej!



Tack så mycket för alla fina kommentarer!

Nej, vi köpte det på Barnens hus! Det är samma som vi hade till Noel.

2009-03-09 @ 19:58:58
URL: http://mickaann.blogg.se/
Postat av: Emelie Norin

sötpropp :D

2009-03-09 @ 20:30:43
URL: http://emelienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0