MVC

Idag ha jag vare till BM på morgonen.
Älskade mamma skjusade mej. Gulligt gjort av henne.

Melwin fick vara med mormor medans jag gick till BM.
De gick toppen att lämna Melwin med sin mormor i väntrummet, visst hörde jag han ropa mamma flera ggr men de gick bra ändå.
Hos BM ha allt gått bra, massa prover ha dom tagit, ny urinodling med mera. 
 
Vi ha prata en hel del och jag är så nöjd över att han min BM hon är så lätt att prata med förstående och henne kan man prata med allt kom.
Efter vi prata så skulle vi lyssna på Bubblan, fina klara fosterljud hördes och jag spelade in dom med mobilen.
Men vet inte hur jag ska lyckas få in dom här på datorn.
Men jag ska testa och se om jag lyckas.


Järnvärde: 115
Blodtryck: 110/60
Sf-Mått: 28cm
Hjärt ljuden: 140minuten
Blodsocker: 6,5

Min barnmorksa tyckte jag såg pigg ut och jag känner mej ganska pigg förutom dom SD och förvärkarna jag ha.

Nu ha vi nyss kommit hem, vi for till birsta en sväng jag skulle hitta någon form av vagnmobil men hittade inte vad jag ville ha.. :(
Nu ha skatten ätit sin lunch och mums vad han åt, och nu sover han.
Jag ha ätit 2 toast med skinka, mjukost & ost mums de va JÄTTE gott..

Mysiga hjärtljud bilden är svart men man hör lill knodden vår.. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt & höra bebishjärtljuden =)

2009-03-30 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0