Min DAG!!!

Idag är de min födelsedag en hel dag som är speciell för mej.. :D
Till morgonen fick jag sova lite längre, skönt. Melwin ville att mamma skulle firas.. :D

Sedan kom 2 söta älsklingen in med sång och paket.. :)
Så klart hade dom med sej fika brickan in.

Tänk att jag är hela 22år gamald idag, vad åren gå.
Idag är jag stolt mamma, sambo och stolt bilvande mamma till prins nr 2.
De är helt underbart att sitta tänka tillbaka på gamla goda minnen.

STORT GRATTIS till mej själv på min födelsedag.
Mot eftermiddagen kommer min familj och gratta mej och så kommer älsklingens mamma.
De ska bli roligt att få besök.
Kommer bjuda på lite fika.. :)

Lill bebis ha kicka jätte mycke han vill väl visa hur han ska gratulera sin mamma.. :D
Melwin ha jag fått jätte mycke kärlek och mys  en stor puss fick jag oxå när han kom in med pappa och sjung så säger han mamma, taammm=kram..
Älskade son mamma älskar dej..

Nu ska jag leka med min älskade prins och umgås med min familj på min dag..
Älskar er min underbara familj...



Jag ha fått en jätte fin stor VIT ljuslycka och nya skor.. :D
Jag är JÄTTE nöjd med mina presenter, nya tennis skor behövde jag och lycktan va så vacker och speciell..
Tack älskade killar ni är för goa och fantasi ha ni verkligen..

(bilder på paketen kommer sedan.. )




Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis =)

2009-03-28 @ 07:56:26
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Veronica

Stort grattis på din dag!

2009-03-28 @ 09:34:14
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0