Min dag mot slutet

Åååå vilken underbar dag jag haft.
Strax före 13 kom Mickes mamma fick paket och blomma. Strax därefter kom mamma, min mormor och min lilla syster Elin.
Dom sjöng så fint och vackert.. :D
Av mamma och syrran fick jag jätte fin rosbukett och paket och kuvert.Av mormor fick jag jätte söta påskliljor och paket..
JAg öppnade dom fina presenterna blev så nöjd.

Strax efter 13 kommer lilla syster Linda och hennes sambo.
Av dom fick jag massor med paket.. :)
ÅÅÅÅÅåå vad mycke fint jag fått så nöjd.
När jag öppna alla paket och tack för dom så duka jag fram fika.
Blev kakor och sånt först, tror alla fika ganksa bra-ROLIGT..:D
Sedan så vakna sonen min så de blev mys och lite fördröjning med tårtan, sedan så kom tårtan fram och Melwin fick ta av sej kläderna då han skulle få en glass.
Men tror ni han ville ha de nej nej han ville ju ha tårta så Min mormor hämta en assiet så han skulle få en bit.
Han åt lite.

Jag börja skära tårtan, skära gick ju fint sedan så tappa jag tårtbiten och gissa vart den landa jo på syrrans Jeans. Sorry.
Så alla fick sej ett gott skratt.. :) Tur man roa sin familj, släkt..
Hiihi så är de att bli gammal man kan inte ens skära tårta.. haha...

Alla va kvar ganska länge vilket va trevligt och uppskattades verkligen av mej.

Barnen Elin och Melwin leker bra tillsammans vilket är JÄTTE roligt Melwin ser verkligen upp till sin moster.. :D

Presenter jag fick:

Av Mamma och lillasyster Elin:
- Pengar
- 2par underbara strumpor
- En jätte fin bukett blommor

Av Älskling och Son:
-Ljuslyckta STOR VIT
-Nya tennis skor

Av Mormor:
-Påskliljor
-Löpare i fin påskfärg

Av syrran Linda med sambo Robin:
-Gliss Shampoo Lukta mums
-Dove Hud kräm lukta JÄTTE GOTT
-Ljuslyckor Så fina och söta, riktigt sommriga fina färger
-En mascara

Av Mickes mamma
-Pengar
-Hårspray liten som jag behövde att ha i BB väskan
-Tjocka mysiga varma strumpor att ha på BB där de bruka vara kalt.
-En blomma med jätte söt blomkruka av kossa..

Tusen tack alla för dom fina underbara presenterna jag fått.
Jag är så nöjd och ni ha verkligen förgyllt min dag.
Vill tack er som sms.a och hört av sej till mej idag.
Ni är för goa..



Bilder från min dag.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0