Men våren???

Vart tog den bara asfalten vägen... ??:o
Nu när vi slog upp våra 6ögon vid 05.50 så kika jag ut 4,6 minus och de kommer små snö korn och de är alldeles vitt på BACKEN:(

Uscha vad de första jag sa, jag som vill ha vår och fint nu.
Jag vill Kunna låta Melwin springa i sina Jogging skor och vår jacka.
Men men, ett bak slag få man alltid räkna med.

Idag ska jag ta mej ner mot CITY och lämna in min NYA Mobil telefon, den dör och simkortet visa inaktivt och sedan så är knapparna helt seg och ha damp.. :(
Jag ha verkligen inte tur med mobiler jaag heller. Förre Mobilen hade jag oxå väldans otur med..


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja man blev så deprimerad när man kollade ut genom fönstret imorse...

Men vi får nog räkna med ett par till snöoväder innan allt försvinner, det är ju trots allt "bara" mars =(

2009-03-23 @ 13:26:23
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0