Matfors

Idag är Melwin piggare, men jag är jätte trött ännu en jobbig natt med Melwin ha de vare.. :-(
Han somna tryggt och fint i sitt rum sedan vakna han vid 21.15 igår ville inte somna om.
När han lix väl gjorde de då man satt på säng kanten så vakna han då man gick ut därifrån. :(

Jag la mej där inne med han och då somna han 2 röda, men när jag skulle kliva upp ville han inte sova själv.
La jag mej igen somna han.
Jag kan inte sova då jag sover med Melwin nu när jag vänta barn pga, att Melwin sparka så mycke när han sover och somna jag så är jag inte bredd och skydda magen.
Jag få så oerhört ont i magen då Melwin kicka på den omedvetet i sömnen.
Jag somna knakse till 1timma i natt.
Så nu är jag TRÖTTER...

Idag är Melwin piggare i sin förkyldning, snoren rinner inte alls lika mycke och inge rosligt alls så jag ha lova mamma och syrran att fara och bada.
Melwin ha ju inte haft feber heller så de lä nog bara en vanlig vår(vinter)snuva.. :-)

Jag fick i allafall tipset av min kära mor att om jag ta melwins spjällsäng madrass ihans växa säng i ställe för en FULL stor madrass och fyller ut med handdukar så han få de mysigt där så bli ju hans säng kortare och då kanske han sover tryggare. Melwins växa säng är 90cm bredd så därför tog vi handdukar och fyllde ut efter som en spjällsäng madrass endast är 60-70cm bredd.

För de är ju klart att flytta från en kort spjäll säng till en fullstor stor säng så är de ju en stor omställning för vår skatt.
Och fungera de få vi skära i madrassen vi köpt till Melwins växa säng (vi ville helst inte göra de men nöden ha ingen lag)så den få en bra längd att sova i och då känner han sej förhoppnings vis tryggare.
Varför vi inte vill skära i den ännu är för om de inte fungera få vi testa någonting annat..
Är de någon som haft liknande problem så tipsa oss gärna om hur vi kan göra för att få han sova själv i sin stora säng i sitt rum.

Nu ska jag packa bad väskan.. =)
Kram


Kommentarer
Postat av: Emme

Varför inte låta han sova kvar i spjälsängen? Han är ju trots allt bara lite över året!

2009-03-02 @ 09:26:37
Postat av: Anonym

varför ha han så stor säng redan?

2009-03-02 @ 10:17:44
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Hoppas att ni har haft skoj i matfors

2009-03-02 @ 13:54:11
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0