Måndag

Nu är de vardag igen.
De känns både som plus och minus.
Allvaret börja för älsklingen och vi bli ensam. inte för jag ha emot att ha hand om Melwin själv men de är mycke mysigare och roligare när hela familjen är samlad..

Jaja, de är vardagen så de är accpetera.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, tror jag ska åka ner till stan och byta en grej eller så ska jag se om jag kan få upp nå nya färcha vår gardiner i köket.. :)

Lill knoppen kom till 0ss vid 5 imorse, ganska pigg va jag för att vara den tiden så vi ha vare vaken någon timme.
Nu gick älsklingen ut genom dörren innan han for han vi fika tillsammans vilket inte är vanligt på morgonen.

Ne nu till morgon bus och mys med min lilla skatt..

Veckans planer:
Måndag: Byta gradiner i köket Ev.Stan
Tisdag: Bm hela familjen ska gå MYS....
Onsdag: Kyrkans hus
Torsdag: ???????
Fredag: Ta de lugnt tillsammans med Melwin och ladda inför en mys helg med älsklingen. Handla mat
Lördag: Åka till Sidsjön grilla korv och ha mysigt som familj
Söndag: Mamma fyller år:D GRATTIS♥

Kommentarer
Postat av: Tulay

Tack tack

2009-03-16 @ 08:08:46
URL: http://tullisen.blogg.se/
Postat av: Mickan- Mamma till Noel

Det är superskönt att han börjar må bättre! Han är fortfarande inte riktigt sig själv men det kommeer säkert någon dag till.

Hoppas ni får en trevlig vecka

2009-03-16 @ 11:41:51
URL: http://mickaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0