Mammas lill hjärta

åååå, gud vad jag lider med min lill prins.
Vi ha lekt och greja men han orka INGENTING och komma till ro ha han svårt med för feberns del.
Han vill mysa hela tiden och höra mej sjunga imse vimse..:)
Klart jag myser och sjunga för plutten när han är sjuk.
Han satt i sin fotölj förut och såg på play houes disney medans jag tog mej an tvätten.

Normalt bruka han inte kunna sitta stil när jag greja utan är nyfiken och vill hjälpa till men idag satt han och såg på hela tiden och orka igenting.
Jag gav han alvedon vid 8 och trodde tempen skulle gå ner men ICKE, den ha stige lite i ställe.
Nu vid lunch låg tempen på 39.5 grader..
De gö så ont i mej att han ska behöva ha feber.
Hoppas den ge med sej inom kort idag.

Han åt i allafall lunchen och de va ju bra, nu sover han sött och idag få han sova tills han vakna så han kan hämta igen sej lite och få nå krafter..

Gud vad jag älskar denna skatt..

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Hoppas att febern går ner snart så han blir piggare.

2009-03-11 @ 12:14:45
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0