MammaMelwin mys....

Idag ha vi vare en sväng till Melwins farmor på middag.. :)
De blev hemma gjord pizza.

Sedan så efter de blev de frukt sallad mums vad gott de va..
När vi for därifrån så visa jag Micke vilken del av Förskolan Melwin ska gå på.
Han tyckte de kändes bra.
Allt känns jätte bra för mej med men jag börja även känna så här, hur ska min skatt klara sej utan mej, jag vet de är nyttigt för både han och mej men ändå.
Min lill prins ska bli stor och dagis huva.. :P

Jaja, älsklingen lämna av oss hemma och sedan va de dax för hans fredags nöje-TRAV.
Vi plocka lite hemma sedan bada lilleman i huset och busa i vattnet.
Han tyckte de va roligt och bada för nu 2 kvällar i rad när han haft JÄTTE hög temp ha vi hoppa över de.
Idag ha tempen vare med oss men försvunnit helt oxåå..
När han sove middag ute låg den på 37.2 tror jag de va och de kändes skönt.
När vi kom hem och badningen va över låg den på 38,4 så han fick en alvedon innan sovningen så nu hoppas vi att tempen är borta helt imorgon.

Vi ha iallafall myst massa i badet busa han verkligen, kasta vatten på mej och hittta på massa hyss.
Åååå älskar att han börja bli lika tokig och busig igen.. :)
Sedan när han bada tempa borsta tänder smörjt in sej fått på en sej pyjamas så satt vi oss och såg playhoues disney innan välling och hopp i sängen..

Nu sover han snällt och tryggt inne i sitt rum och jag hoppas han sover hela natten där inatt.
Känns som jag behöver sova i natt men vakna han så vakna han så är de ju.
Jag älskar denna lill kille JÄTTE mycke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0