Lördags mys

Idag vakna lillen 5 kom in till oss och där somna vi om till 6 imorse.. :D
Vi slog på tv.n och kika på barnprogram på 4:an han låg och myste fram till 7, då klev hela familjen upp.
Under barnprogrammet va han väldigt kram sjuk och mys sjuk, åt vällingen gjorde han.
Vi klev upp ha ätit frukost och jag ha även hunnit bädda rent i Melwins säng.
Bäddade med nya sängkläderna han fick av gammel mormor på alla ♥ dag...

Idag vet jag inte vad dagen ha att erbjuda, Melwin är feber fri tempen låg på 37,6 nu till morgon innan jag tempa ha han lekt massa oxå.. :D
Han är full i bus märks att han inte orka mycke senaste dagarna för nu kommer verkligen alla hyss och han verka ha glömt vad man få och inte få göra.
Eller glömt ha han nog inte gjort han testa oss bara.. hihi busigt med barn.

Jag fundera om vi ska koka varm chocklad och fara på norra och leka lite.
Lite varm chocklad och limpa med stekt ägg på mums vad gott.. :)

Vad ska ni hitta på en lördag då.. :)???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0