Let´s Dance

Här ha de vare en lugn eftermiddag, Melwin hade verkligen saknat sin pappa vilket alltid är ROLIGT att se.
För när han kom hem så börja dom busa direkt hade rundgång i hela lägenheten.. :D
De värmer i mitt hjärta samtidigt som jag bli alldeles svettig nu som gravid och förstår inte hur dom orka.
Men de är tur pappa är pigg och kan härja med skatten vår så han inte ha för tråkigt..

Nu sover lill vännen sött, men vi ha fått problem på kvällarna.
När man lagt lilleman förut och han ätit sin välling och sedan pussa godnatt ha man alltid kunna gått ut bara och han somna själv.
Men nu ta de lite längre tid för han vill att man sitter på säng kanten till han somnat och då kan man gå ut.
De gö oss ingenting att sitta där men jag hoppas de växer bort med tiden.
Hur gå de till med er nattning av dom små liven.??

Nu ska jag smeka min mage som är fylld av smärta och SD.
Bebis bruka köra igång då och sedan ska jag ladda med gott till Let´s Dance.
Jag hoppas store snygge magnus vinner.
Vilken vill ni ska vinna.. ??

De är så tråkigt att de är kvällens sista avsnitt.. :(

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag ligger i sängen bredvid Erics spjälsäng och sjunger tills han somnar.. Eller ibland sjunger jag inte hela tiden, kan ta tid så det orkar jag inte ;) Brukar somna till själv ibland.. Tar olika lång tid varje dag beroende på hur trött han är. Går jag ut grinar han på en gång. Tycker att han kan få känna den där tryggheten när han somnar. Än så länge gör det inget för mig att ligga där.

Vissa gånger om det tar allt för lång tid går jag ut och grejjar lite och kommer in och lägger ner honom så han förstår att han ska sova.. Orkar inte ligga där om han inte försöker somna =)

2009-03-28 @ 07:17:41
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0