Kvällning

När sitter jag nu, Melwin sover sött för natten och Älsklingen ser på Timrå-HV71...
En spännande match jag snegla lite granna men de är inte mycke.

Snart ska jag göra dagens middag, de bli TACO.
Vi åt Toast till en enklare middag och Melwin åt pasta och köttfärssås..
Vi bruka ju äta Taco till hockeyn så idag när slut spelet börja så fira vi de...

Melwin sov iallafall 1timme och 15min i sin säng förut då han sov middag, vilket är bra när de är nytt för han att sova inne igen.

Svar på en fråga:

Nej, de finns inte några kläder kvar efter Melwin.
Vi valde att slänga alla kläder efter Melwin så Bebis ska få nya..

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Åh vad gott med tacos =)

2009-03-05 @ 19:42:54
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Angela

Då har man det bra ställt om man kan kasta knappt använda bebiskläder, för så länge lär han ju inte använt dom.

2009-03-05 @ 20:47:37
Postat av: Jossan

Så gjorde vi med, varför ska det nya barnet få gamla urtvättade kläder? =)

Roligare med nytt och fräscht ju !!



2009-03-05 @ 21:21:06
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Fredrika

SLÄNGDE? Oh, herregud. Varför inte skänka bort?

2009-03-06 @ 08:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0