Kvällning

Ja nu ha Melwin äntligen somna.
Melwin sov jätte länge på eftermiddagen idag.
Han somna vid 12.15 och vid 13.45 rulla jag in vagnen och öppnade på så han skulle vakna men tror ni han gjorde de ICKE.
Jag gick och peta 100 ggr på han men tror ni han vakna, jo när klockan va 15.30 slog vår skatt upp sina ögon.
han Måste ha vare helt trött.

Vi åt middag sedan bort till Melwins farmor för att få ordning på datorn som Melwin paja.. :(
Men micke lyckades inte själv så han ska ringa burken imorgon som förhoppningsvis kan hjälpa henne med datorn och få till de.
Melwin blev vaken fram till 19.30 för han va inte trött före och de gö väl ingenting.
Åt sin välling och sedan gör jag som jag alltid gö pussa godnatt och säger att jag älskar han.,
Allt gå bra jag sätter mej i soffan och ska kika på datorn då kommer han tassande och inte sover han inte.. :O
Jag följer med säger godnatt och sitter där ca 15min och då sover han tassa jag ut.

Nu surra jag med jossan på msn..
ALLTID lika trevligt.

Nu ska jag pussas med min älsklingen och se familj annolunda..
Ha en mysig kväll de ska vi ha..


De bli nog regnkläder BAMSE från Lindex för oss.

En länk med bäst i TEST regnkläder..
www.testfakta.se/img/2007/9/12/17135.pdf


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-24 @ 06:20:24
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0