Kultur Magasinet

Mamma kom och hämtade oss vid 10.30 vi for mot Kultur magasinet där barnen lekte och vi kollade på Böcker åt dom.
Hittade några jag tyckte verkade bra så dom lånade jag.
Sedan så ville jag låna någon bok till mej själv så de blev 2 st.. :)
Så nu ska jag börja läsa minst 1 timme varje dag så jag kan koppla av och ha egentid, känns som jag behöver de.
En bra bok att läsa är ju Aldrig fel.

På kultur magsinet träffade vi Mickes kompis, han sa är de här Björkis JR japps sa jag.
Han tyckte Melwin av så vacker så jag gick där ifrån rak i ryggen och stolt.
Men de förstod ni säkert..
De är så roligt att höra när andra säger han är vacker och fin, speciellt från Micke vänner.. :)

Efter kulturhuset så for vi hem till mamma där Melwin åt Lucnh, jag och mamma fika ny bakta mocca rutor.. -Tack för gott fika älskade mamma.

Nu är vi hemma, Melwin sover för första gången på 4 månader inne i sitt rum och i sin stor säng.
Jag trodde inte jag skulle få han att somna men de lyckades jag med STOLT...
Jag satt 20 min på en stol där inne och tittade på han, testade först bara att lägga han själv men han blev Jätte ledsen så jag gick snällt in och satt där till han somna.
De är ju bra om han lär sej sova där inne på dagarna oxå.
Så nu ska vi nog kör veckan ut med inne sovning och sedan bli de nog varannan dag så han få lite varation på sovningen.
Jag vill han ska sova ute varje dag så han få frisk luft men samtdigit vill jag att han ska kunna sova inne.

Bilder från inne sovningen kommer men inte idag då han sover där för första gången så vill jag inte störa..



Pga. dålig kvalite denna film är filmad med Mobilen och de va mörkt i rummet.. =) Men lite ser ni ju...

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Skoj & gå på "kultis"

2009-03-05 @ 19:44:32
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0