Hoppet...

Ja ieftermiddag efter eftermiddags luren så va nyvaken temp på 38,6 men efter ca 30min så steg den snabbt jag tempa och 39.8 igen.. :(
En supp in i stjärten och liva blev de, vi la oss i hans säng och sjungde vilket va JÄTTE mysigt.
Vid 15 laga vi lite middag, blev lax potatis och sås.
Melwin bråka som vanligt vid matbordet men efter en stund åt han.
Inte en vanligt portion som han bruka göra men de va bra för att vara hängig..

När vi diska och greja så lekte vi tillsammans inne på hans rum, sötnosen piggnade på sej lite och härjade med pappa.
Han orka till och med vara vaken en stund på period 1 mellan timrå-hv71.
Melwin stod hejja hejja när han såg på tv.n
Sötis våran älskling.

Nu sover han sött för natten kvälls tempen trots han härja låg på 38.6 så han fick en supp så han ska sova lite lugnare och nu håller vi alla tummar att han är feber fri imorgon.
Och att han ska sova hela natten.

Jag hoppas jätte mycke att han är på bättringsväg och tänker bli pigg och kry för jag få så ont inom mej när han är sjuk, trots de BARA är feber som många säger så värker de i mej för mitt barn inga barn ska vara sjuk.
De är så synd om dem.
Jag vill byta plats med min älskade lilla skatt..
Hoppas du är pigg och temp fri imorgon.
Mamma älskar dej.

Nu ska jag se Timrå-HV/! timrå ligger under nu men jag hoppas på vinst för då gå de vidare i kväll... :D

Kommentarer
Postat av: Mickan- Mamma till Noel

Vad jobbigt att ni oxå har feber hemma! Det är inge roligt att se dom små vara så orkeslösa och må dåligt. Noel har haft över 40 graders feber idag igen :-(

2009-03-12 @ 20:46:51
URL: http://mickaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0