God morgon

Imorse kom sötnosen till oss vid 4 tiden.
Jag klev upp och gick in och la mej inne på hans rum i hans säng.
Där somnade han om på en gång men jag fick massa SD och Förvärkar så jag tog mej inte upp.
Försökte ropa på darling som sov men han snarka som attan så ville jag inte skrika så högt mitt i natten och när Melwin sov så jag bet ihop.
När klockan va 05.37 gjorde de JÄTTE ont så då råka jag väcka Melwin med mina rörelser.
Jag skulle försöka komma upp själv men de gick inte så bra.. :(

Så nu är vi vaken, idag så bli de gå ut på förmiddagen sedan så ska jag ta mej an tvätten om jag inte få så där himla ont igen.

Imorgon är de inte vilken dag som helst utan de är MIN DAG.
Japp jag ska bli gamlad.. :D hahha


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis på födelsedagen :D

2009-03-27 @ 07:20:01
URL: http://rajala.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

God morgon! Själv fick jag vadkramp i natt... Så nu börjas det igen ;-)

2009-03-27 @ 07:55:43
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0