God kväll!!

Nu så natta älsklingen vår lill prins, jag sitter och myser för mej själv.
Innan nattningen så badade jag lill knoppen och myste en stund.

Nu innan läggning så fick han både nässpray och hostmedicin så nu hoppas vi på en lugn natt med hostan.

Idag på jobbet gick de jätte bra, innan jag gick ner dit så träffade jag Mickes väns mamma, JÄTTE trevligt mysig dam.
Mickes goa vän ha verkligen en mysig mamma.
När jag kommer till jobbet så börja vi fylla i papperen om de vi skulle.
surrade lite granna och så dära-Tack för en trevlig stund Monica.

Jag gick på apoteket och köpte de jag skulle ha sedan på P.O.P och investerade en hjäl till bebis som han ska ha när han är nyfödd.. :)
Hade en värde check på 60 kr + 15% kupong så jag betalade endast 21 kr för den.. BILLIGT.. :)

Nu ska jag mysa ner mej i soffan och invänta älsklingen som natta så underbara goa prins..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0