God Dag

Här ha vi nyss ätit frukost, mysigt.
Lillen åt 2 mackor, gull plutten min.
Nu gå han runt med min mobil ropa Elin och pappa vart annat ord.. :D
Melwin surra om Elin hela dagarna han verka sakna henne, hon är så go och snäll med med Melwin.
Han ser nog Elin som en stora syster och inte en moster.

Hon leker på hans nivå de ha roligt tillsammans och skratta hela tiden när dom umgås.
Jag älskar min lilla syster så otroligt mycke, hon är så go med Melwin.

Idag vet jag inte vad de bli, de snöa här.
Faaan våren skulle ju komma ha jag beställt.. :( Men de verka inte vilja bli så.. :(
Jag vill ha slask och blött ute nu, vill ha en skitig unge när man ät ute.
Ville inte se snön nå mera. .
Åååå gud vad jag vill ha vår vämre och sol..

Och när våren börja komma så närma sommaren sej med stora fram steg, mysigt då är de inte långt till Bebis kommer.. :D
Och vår älsklings pojke ska bli storebror..

Snälla ge oss vår GUD...


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Jag vill oxå ha vår.. Här hade ju dens nö som vi hade fått försvunnit men nu snöar det som sjutton här....

2009-03-10 @ 12:46:38
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0