Gårdagen

Igår så for Melwin och jag ner på stan när älsklingen for mot travet!!!:-D

Jag behövde köpa nya kläder till mej, när man ha bestämt sej för att INTE köpa mamma kläder så hitta man hur mycke fint som helst..
Jag tittade och hittade en hel del men plånboken sa bara ju till en del.
Jag shoppade Leggings och två tunikor.
Jag känner mej ganska naken när jag ha sådana kläder på sej men jag vill inte köpa mamma byxor så de få bli vanligt kläder som jag kan ha sedan oxå.
Blev riktigt nöjd med kläderna.

Sedan då vi ska gå mot bussen så upptäcke jag att Melwins finger vantar är borta.
Mitt go troll ha kasta bort dom :O
Melwins farmor kom ner till stan då vi va där nere så hon åkte samtdigt med oss hem med samma buss för vi skulle ju på middag där igår.
Så hon gick på HM och köpte nya finger vantar åt lill prinsen.. :D-Tack

När vi skulle åka bussen hem så va den full med barnvagnar, less blev jag.
Så vi fick vänta en hel halv timme på nästa buss..
Melwin blev otålig så han fick gå runt lite men hans energi va full ändad efter att ha suttit i vagnen på stan så han va busig.
Så han sprang runt och skulle göra allt han inte fick så man fick en riktigt jympa pass på navet igår.
Så såg ni en GRAVID mamma och en busig son i blå overall som härjade så va de vi..

Vi fick iallafall jätte god middag hos Melwins farmor kyckling och ris.. mums.

Sedan skulle jag se Robinson men jag somnade ifrån.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0