Fortsätter

Här fortsätter tempen i sin egen värld, inatt kom han in 02.35 och grina och då va han hett... :(
Jag klev upp tempa han och tempen stod då på 39,8 jag ropa på älsklingen som kom med en handduk och en flaska vatten.
Sedan fick han en supp i rumpan.
Vi bestämde att han INTE fick sova själv utan han skulle sova med oss så vi kunde hålla kolla på lillen och tempen.
Han somnade inte förens 4.15 han verka ha ont i kroppen av all feber och svårt att komma till ro.
När jag tog upp han i min famn och han somna där så sov han.
Så jag ha fått vare varken sedan 02.35 i natt så något trött kan jag säga jag är.. :(

Men vad gö man inte för sina sjuka små liv.

Vid 06.30 vaknade lille han och pappi hade fått sove en bra stund och de behövde dom.
Nu ha älsklingen fare på jobbe vi ha nyss kommit upp, jag ha bytt blöja och tempa nu ligger den på 38,6 som morgon temp.
Ganska högt vi få se hur dagen löper sej.
(Inatt verka alvedon hjälpa, men ska skicka ner älsklingen på apoteket då han kommer hem)
Jag hoppas innerligt mycke att han är feber fri till imorgon så vi kan besöka dagis, för på måndag ska jag skicka in mitt svar..
Men annars få Melwins farmor el. mormor komma en stund och passa Melwin medans jag besöker förskolan.

Nu ska jag ge sötnosen lite vatten sedan bli de mys fram för tv.n och bara ta de lugnt så han piggna på sej..
Nu när han är sjuk är de tv, böcker kramar och massa mys som gäller och jag njuter till fullo.. :D (inte av att han är sjuk utan att han är mys och gos sjuk, men saknar den busiga  pigga prinsen oxå, men är man sjuk så orka man inte så är de..)



Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

usch.. Hoppas att det ger med sig snart... Det är verkligen inte roligt när dom små är sjuka

2009-03-12 @ 09:11:01
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0