Fint väder

Ja då va man här igen, tänk jag ha klara mej från datorn hela förmiddagen.
Vid 9 fick vi ut och lekte i de fina vårvädret vi ha fått nu igen. Mickes mamma Melwins farmor ville oxå gå ut så hon fick göra oss sällskap.
Vi gick bort till hennes lekpark på hennes innergård där hon bo.
Melwin trampa runt och dagis som vi besökte för ett tag sedan som kändes kass va ute.
Är så nöjd att jag inte valde Tallbackens förskola..

Melwin lekte och härja på en hel del, han gillade klätter ställningen som finns på Farmors innergård.. Vid halv 11 gick vi hem över igen, jag skulle inhandla någon form av lunch så de blev en sväng på Ica.
Jag köpte så jag kunde göra kyckling baugett mums..

Melwin åt lite lunch ha va helt slut efter att vare ute och bus med mamma och farmor.
Han sover på balkongen och jag ha gett mej in på puts v-rums fönstert som en fågel bajsa på.
Tror vår jävla fåglar på skönsmon väljer att bajsa just på mina fönster... hihi.. jaja :D

Nu är de gjort och fina ljus gardiner kom upp oxå.. :)
Nu bli de vila och in vänta eftermiddagens besök.
Mina älskade syskon från Timrå och deras mamma ska komma och gratulera mej efter som jag fyllde år i lördags..
De ska verkligen bli mysigt och trevligt att träffa dom.
Hoppas bara den djupfrysta tårtan jag köpt hinner tina bara men de brodde den göra.

Nu ska jag strax in i duschen och göra mej iordning och sedan invänta att skatten ska vakna.
Ihelgen bli de nog plocka upp ute möblern och be Micke puts fönsterna på balkongen så man kan äta lunch där ute och mysa i vår.
För nu hoppas jag våren kommit för att stanna.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0