Feber.....???

God morgon..
Vår älskling kom in 05.17 imorse och gråter..
Jag flyger upp ur sängen och tror han gjort sej illa men de verkade inte så..
Jag känner hur de lukta i blöjan som varje morgon så jag klive upp och byte sedan gå vi tillbaka i vår säng och myser.
Jag känner på lill älsklingen och trycker han är lika hett som en stekpanna..
Jag ta med han upp och tempa sagt och gjort låg den på 38.9:(

Nu ha han fått välling och någon morgon macka, vällingen gick ner men mackan blev de bara ett par tuggor på.
Vi som tänkt ringa förskolan idag och göra ett besök där ha inte kunna gjort de tidigare i Veckan pga. att de ha haft planeringsdagar där eller va de va.
idag är dom åter på plats igen.
Men kan vi inte komma idag kanske vi kan gå dit imorgon om lillen är feber fri..

Men vi få väl se, tycker så synd om vår lill älsklingen när han ska ha feber eller liknande.
Hoppas verkligen de inte är någon form av sjukdom förkyldning på ingående att de bara är nån vanlig temp han drabbas av.
Jag önska jag kunde byta plats med mitt älskade barn nu.

Nu ska jag gå och tempa han igen han verka varmare och stå tempen på samma som för ca 30-40min sedan så bli de en alvedon i rumpan...
Ok är de högre så bli de oxå så klart de..

Nu ska jag ta hand om min skatt han är så kram sjuk..

"åååå älskade barn mamma vill ta och byta plats med dej, du ska inte vara sjuk eller ha feber.
De verker i mamma hjärtat att se dej hängig och loj. Vill ha en busig pojke som hitta på massa hyss och de är 100% fart på hela tiden.
Men de är klart må man inge bra orka men inte härja på heller. Mamma älskar dej, och gör allt för dej sötnos."

Så idag bli vi bara inne myser och läser böcker och se på tv.. De lilleman orka gö vi...

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Hoppas att febern ger med sig snart..

2009-03-11 @ 11:11:50
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0