Ensam

Nu är jag och go knoppen ensam igen älsklingen hann bara hem ca 1½ timme innan han for iväg.
Han skulle träffa några vänner på travet och ha en grabb kväll och de måste han ju få..
Vi ha i allafall tryggt ioss TACOS, men aj jag fick sådana förvärkar så jag la mej utan mat imagen.

Pojkarna mina åt som två tokar, mysigt.
Sedan kom dom in och kramades med mej och de va så mysigt och avkopplande för mej.
Jag få testa äta lite sedan iställe.
Förvärkarna håller i sej lite lätt och så där men känns mer som mensvärk nu.
Så jag få avakta.
Älsklingen är ju bara 10min hem ifrån ungefär så händer de nått som kommer han på studs så de är skönt.
Ha ju mamma en kort stund härifrån oxå så de är ju toppen bra.

Men jag ha haft så här förut så de är nog ingenfara.
Lill älsklingen snega på mej nu och vill kika i max blöja boken från bibloteket och sedan invänta han nog badningen.

Blogga med en söt bild på lill killen min sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0