Ensam igen

Idag är jag ensam med Melwin igen, de ska väl gå bra.
Jag ha fortfarande lite ont i magen men de är lite bättre.

jag ska vila så mycke de gå...
Inatt ha de gått skapligt för Melwin att sova i sitt rum, vaknade vid 22.40 0ch hosta så han tappa andan.
Jag gick in och la mej där i den 125cm långa sängen.
Ajaj för min rygg, men Micke som är nästa 190cm lång är de mycke svåare för att ligga i denna längd än för mej som är strax under 160cm lång.

Jag somna väl men när jag lix väl somna gjorde bebis en rövare i magen och sparka torbjörn:D
Mysigt.

Vid 04.00 så kunde jag kliva upp och lämna skatten, så jag la mej i vår säng.
Han hostade ingenting dom sista 2 timmarna.
Så skönt att få sträcka ut sej lite i allafall.

Idag ska vi åka på mitt jobb och hälsa på, ska fylla in papper om lite olika saker och sedan ska vi på apoteket och köpa hem hostmedicin och näsdroppar.
För dropparna tog slut i natt och hostmedicin ha vi inte haft hemma.

Ne nu ska jag vi busa och leka lite.


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Har ni ingen madrass ni kan ha på golvet då.. Så får du sova lite bekvämare om du måste sova där inne...

2009-03-04 @ 17:05:15
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0