Dagis

Igår fick vi ett nytt erbjudanade om Dagis.
De är de dagiset vi ha sökt i första hand oxå vi ha fått plats på nu.
Inskolningen är tänkt den 4/5-09.

Jag ringde dit igår angående att jag vill göra ett studiebesök innan vi tack ja till platsen men då va förskolan stängd pga. att de hade utbildnings dagar.
Dom är åter på förskolan på onsdag..
Så då ska jag ringa dit och få se när dom ha tid att ta emot oss för att studiebesök..

Jag tror denna förskola kommer bli bättre för Melwin.
Han hinner tyvärr inte gå mer än 1½mån innan bebis kommer, men de är ju bättre än ingenting och då ha vi förskole platsen oxå.
De känns skapligt de här med dagis, i och för sej hade vi lagt de något på hyllan men så kom ju ett erbjudanade igår som verka bra och lockande så vi ska väl kolla upp de och är allt JÄTTE bra så luta de mot att vi ta den platsen och att han få gå några dagar i Veckan fram till bebis kika fram.
Kanske till och med ta ledig sista veckorna så han och jag få njuta riktigt tillsammans.

Återkommer mer om dagis uppdatering när jag vare på studie besöket och vi bestämt oss.. :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad skönt att vet verkar lösa sig =)



Även fast du är hemma med lillebror får han ju vara på dagis 15 timmar i veckan, brukar oftast delas upp så att dom går tis-ons 9-14, så att du får lite egen tid med lillen och hinner vila ifall du får sova dåligt på nätterna + att Melwin får busa av sig med alla kompisar =)



2009-03-10 @ 08:44:36
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Härligt med dagis =)

2009-03-10 @ 12:47:15
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0