Dagis 3

Nu ha jag vare på förskolan medans mamma passa lill plutten.
När jag gick blev han lite kinkig men efter en stund med mormor och moster så blev han GLAD.. :)

Jag gick kände mej riktigt naken utan vagn och busig son, men han hade de bra med mormor de vet jag..
Jag gå och så ringer jag älsklingen, fick en hård förvärk som tur va prata jag med älsklingen som hjälpte mej genom den.
Folk glodde på mej :O

När jag kommer dit är barnen ute, BRA tecken tänkte jag.
En världens mysigaste Catrin möte upp mej och presenterade sej.
Hon följde med in och där väntade söta Ewa som skulle visa mej runt.

De verkade som om Melwin ska gå på avdelning GRÖN... :D
Vi kika runt och jag tappa hakan tror jag gud vad fina ny målade färcha lokaler, nya fina leksaker och möbler.
Vilket gjorde att jag smälte direkt..
Ewa va en jätte söt förskole fröken som verkligen förklarade allt och de kändes toppen bra.. :)
De är 3 avdelningar där 2 små barn och 1 syskon.
på små barn är de ca 16barn på varje av delning med 3 hel tid anställda men de ha ALDRIG vare 16barn där samtidigt för de va många 3 timmars och många som hade lediga dagar med mera.
Men de kan vara 16barn samtidigt där.

Dom ha även en egen kokerska vilket känns toppen.
Hon laga all mat, bakade allt bröd och de känns jätte bra.. :)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå vi är jätte nöjd med förskolan Melwin kommer gå deltid 25 timmar i veckan fram till bebis kommer.
Jag hoppas han kommer trivas jätte bra.
De vill i första hand att han testa sover inne och gå de absolute inte så få han sova ute.

VI är JÄTTE NÖJDA,,

Kommentarer
Postat av: Jossan

Gud va kul att du känner så här bra inför dagiset..

Det låter som ett super mysigt dagis och han kommer säkert trivas jätte bra och få många nya kompisar...



Spännade att få följa inskolningen och allt nu då =)

2009-03-13 @ 14:52:02
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0