Bubblan..-Fotbolls spelar.. ??

Vår/min/Melwins lillebror ha vare full i bus idag.. :D
Han lever verkligen rövare där inne, haha tänkt vilken skilland de är från barn till barn.
Jag tycker nästan de är obehagligt många gånger men jag njuter.
Varför jag tycker de är obehagligt är nog för jag inte är van att känna en bebis röra sej för Melwin va verkligen JÄTTE lugn.
Men jag ha heller en livlig bebis som gö sej påmind flera ggr per dag än den oron jag hade då jag vänta Melwin.

Jag ha den där hemska onda magsmärtan nu som jag hade då jag vänta Melwin oxå men jag försöker intala mej att bebis må bra när han rör sej så de är ju ett plus.
Men när jag få så där olidligt JÄVLA ont så tårarna rinner bli jag rädd trots bebis rör sej och gö sej påmind.
Jag ska hålla koll på min smärta jag få, de vet inte om de är min mage som värker eller om de är från graviditeten jag få så där JÄTTE himla ont.  Men troligtvis engilt läkaren så är de från graviditeten jag få så där himla ont.

Melwin ha vara med endast 1 gång när jag fått så där JÄTTE JÄVLA PISS ont han blev jätte rädd när han såg mej få så där ont att jag bara gråte.
Och som oturen är så ha jag den gången vare ensam med lill skatten vår:(
Så jag ha försökte trötsta och hålla tillbaka så gott de gå men de va  inte så lätt.
De gö så himla ont, jag ha fått så där ont flera ggr då både Micke och Melwin vare hemma men då ha Micke tage med Melwin ut ur de rummet så Melwin slippe se mej lida och ha ont för de gö verkligen ont i melwin att se mej så dära.
Ett barn ska inte behöva se sin förälder ha ont om barnet kan slippa.

Som tur är så kommer denna smärta oftast på kvällen när lillen somna vid 20 tiden.. :(
Jag gö allt för min älskade son han är mitt liv mitt allt..



Nu ska jag vänta på Let´s Dance ska börja sedan bli de kojan direkt känner min INTE pigg kan jag lova..
Tvättmaskinen gå för fullt.. och ska strax hängas.. .:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0