Besök väntas

Här är min älskade pirns morgon pigg 04.55 kom han in och sa, mamma titta.. :)
Då ville han visa snuttis och att han va pigg.
Dock va inte jag lika pigg så jag lyfte upp honom och försökte få han somna men tror ni han busa hela tiden.
Nu vid 6 klev vi upp playhoues gå för fullt på tv.n och jag få en liten stund för mej själv att vakna till liv.

Ska väl brygga lite kaffe och sedan ta reda på torr tvätten.

Idag ska vi få besök här hemma, Camila, Kian, Sara och Emil ska komma och hälsa på oss.. :D
Vid 10 skulle dom dyka upp och de känns jätte trevligt.
Sara är en gamlad gymnasie klasss kompis som fick barn iår och Camila är en gamla granne till mej när jag bodde hemma hos mamma.
Min lilla syster ha ride hos dom och tage hand om deras häst med mera.

De ska bli Jätte mysigt med besök.
De är tur jag ha en kaffe bryggare så jag kan bjuda på kaffe idag.
Bli väl någonting till oxå.. :)




Vår dag igår:

Igår for vi ut till birsta vid 13 kom vi ut, Melwin åt ju ingen lunch hemma så vi gick på mitt jobb och där ville han äta så ett 4 pack nuggets fick han.
Som vanlgit så gick dom ner.. :D

Sedan så gick vi runt och kika efter vår Jacka men hittade ingen som passa i min smak riktigt.
Bläää vad less jag blev, vi ha ju i och för sej en vår jacka åt skatten men han skulle ha haft en på dagis och en hemma men de gå nog bra ändå.
Han ska ju endast gå 1½mån innan bebis kommer och sedan gå han på sommar uppehåll och börja till hösten igen.

När vi inte hitta någon jacka blev de ÖB och handla påskägg, påskdun, och några kycklingar till barnens påskägg.. :P
Sedan blev de sådana dära nytto grejer som duschkräm och så.
Men dom hade dåligt med deo och shampoo engilt min smak så vi gick mot rusta och där blev de oxå massa nytto grejer.
Cars Shampoo åt Melwin, shampoo, balsam, deo, hudkräm, durschkräm åt Micke och massa annat skoj ..

När vi va klar gick vi mot ica maxi där började jag handla och gick med två vagnar, en barnvagn och en kundvagn.. :O
Men han inte så långt för Älsklingen kom sedan och tog över ena vagnen och körde den..
Vi handla en hel del grejer presenter till Melwins påskägg nu saknas bara Elins rockring och godis till henne ägg sedan så är vi klar med påskäggen.. :)

Vi avslutade med en middag på IKEA Melwin åt spagetti och köötfärssås och vi kotlettrad med pommes och bea så gott.. :D




Kommentarer
Postat av: Linda

hälsa camilla ifrån mig :D

2009-03-26 @ 07:56:24
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0