Besök + Birsta

Ja vid 14 kom min lossas mamma och gratulera mej i efterskott.
Mina små syskon stannade hemma, Fanny va i skolan och Oliver på praktik så de va ju förstående.
Jag fick ett JÄTTE fint halsband med massa fina budskap på och så fick jag pengar.
Tusen tack för dom underbara presenterna jag blev så glad.
Älskar er alla.

När hon fare käka vi middag de blev pommes och korv mums.
Sedan så blev de inpuls åka till birsta darling skulle shoppa X-box och jag skulle ha ett par mjukis brallor till både mej och lill bebis och en vår mössa till Melwins vår jacka.
Darling köpte sin leksak sedan så handla han mat på Willys jag och lillen shoppa och hittade allt vi skulle ha.
Mjukisar blev de ett par svarta Veluor byxor från Lindex som magen kan växa i.
Sedan blev de tunna bomulls byxor till bebis på kappahl men jag tog fel stl såg jag när jag kom hem så jag måste byta dom imorgon.
lilleman fick en grön vår mössa från Lindex.

Nu ha lillen nyss somna jag ska göra kvälls fika sedan kalla natti kudden.
är Helt slut.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0